vendredi 16 mai 2014

كنت فاشله ومطلقه دلوقتى ناجحه وقويه






البنات الى فوق 36 وبيسوطوا مجوزوش والى طلقت وياترى مين هايجوزنى ومبن هايبص عليا

*****

انا بحكلك قصتى وبقوة من الله مش ضعف وربنا خلقنا اقوياء انا هادخل على 49 اه مكملتش لسه 50 صغيره وغير كتير مش اجوز انسات وغير اى اكبر مطلقات

من جوازه فاشله من واحد انانى كا العاده والى تربنا عليه هو نمبر 1 هو الى يهتم بيه وتضحى وحدوته بقى المصريه الى تضحى *****

انفصلت 46 ومن غير ر شغل ولا ولد وتخينه طبعا
مدمره منه ومصدومه من مجتمع سخيف وعبيط وديكتاورى وحجات كتير

بس هو مين وقققققققفه مع النفس واستعانه بالله ولم اعجز

قررت كون واحده تتخلق ووتتولد من جديد

خدت كورسات واشتغلت

رجعت بيت والدتى والدى غيرت غرفتى واتظبطت خليتها كلها لونها بينك الحيطان وحطيت زهور بينك مفرش سريرى بينك الاب بينك حيطان تواليت بتاعى بينك اتعملت ازهار على الجدران بينك المكتب بينك وورود وازهار وعطور عليه

التواليت بتاعى زينته ببورود كل ده يفتح نفسك للحياه

بكافىء نفسى بعد كال مجهود ازا خسيت انزل افسح نفسى وافرحها مش مهم حد معاى خسيييييت ولبست لبس شششيك موت ومحتشم طبعا

رحت للعطار وجبت كل الكريمات والزويت والحنه لون شعرى احمر دم وتقل وطول وبشرتى بقت مشدوده وبيضه ومورده وعينى بقت لامعه وجسمى ممشوق ولونه متوحد وايدى ورجلى ناعمه اقصد انى اهتميت بنفسى وانا 48 بيحسلونى 30 بالكتير جدا وسعات 28

وده الى خدته من كورسات نعيمه الهاشمى

ود ابراهيم الفقى ود احمد عماره

سورة البقره والواقعه والاستغفاااااااااااااار

اللهم جملنى وحسن اخلاقى وخلقى وابتسامه وضحك

ووووووووووووووووو اتجوزت وحملت الحمد لله

عندى نونو دلوقتى 6 شهور وبامر الله هاجيب تانى وتالت ثقتى فى الله مفهاش حدووووود

وكمان ايه رجعت بسرعه جدا لجسم ممشوق وبطنى اتمسحت مخلتش اى واحده الا مسئلتها من اخوتنا العرب والاجانب من النت واسئل واجيب فديوهات

واتجوزت واحد على فكره 47 وانا 49 والى يشفنى ويشوفه يقول اكبر رغم انه مش تخين وطويل ووسيم ومش كان اجوووووووووووووز املى فى ربنا كان كبير

عارفين ليه محيت الماضى عملت زاكره جديده نسيت سنى وطلاقى وفشلى ابتديت واستعنت بالله ومش يئست

مسمحتش لواحده ترمش بعينهااااااا
ادعولى ربنا يخلى زوجى و*** ابنى حبيبى

يارب اكون اسعدت واحده حزينه

او حد قلقان رغم ان انا متاكده ان فى فتوكات عايشين فى هنااااااااااااااااااااا

بس مستخبين من الحسد هههههههههه ليهم حق

#255

#290



0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

© راق لي, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena